Recondiţionarea

A început să îmi pese de aspectul scuterului negru. Aveam un prag lipsă şi devenise enervant să îl văd aşa, incomplet. Aşa că am achiziţionat kit de fibră de sticlă, fibră de sticlă, răşină şi întăritor şi m-am apucat de frecat pragurile cu şmirghel. Iniţial am frecat în casă, dar făceam ceva praf, aşa că am căutat un spaţiu de lucru.
Bassu s-a oferit să mă ajute cu spaţiul şi m-a dat şi o mână de ajutor. El şi-a recondiţionat carenele în iarnă şi a mai lucrat cu fibră de sticlă. Deci experienţa lui în materie de folosire şi aplicare a fibrei a fost binevenită. Am fabricat din ceva plastic şi câteva prinderi noi; cele vechi au fost puţin rupte în urma impacturilor cu durul asfalt.

După ce am lipit prinderile noi şi am astupat o crăpătură urâtă din prag, am cam plecat spre casă. Bassu avea o treabă de rezolvat şi eu trebuia să merg la piaţă :). Am fost şi la piaţă cu Pasagera şi pe urmă m-am apucat de dat o ultimă şlefuială. Am şters apoi carenele cu diluant, apoi am aplicat vopsea. Din spray, desigur. Mno, dacă aş mai fi vopsit vreodată, aş fi ştiut că la şlefuire îţi trebuie un şmirghel fin, nu unul mare, că vopseaua nu acoperă zgârieturile alea adânci şi că se aplică în straturi mici, nu multă, ca la stână, pentru că va curge. Ceea ce s-a şi întâmplat…

În mare sunt mulţumit, nu o să las pe nimeni să admire pragurile de aproape, deci nu o să se vadă şi am completat scuterul, nu mai e aşa golaş… Mă gândesc serios să îi aplic ceva vopsea şi pe carena din faţă, pentru că şi acolo are ceva riduri…

Mno, mulţămesc Bassule dă help, o zi faină tuturor!

This entry was posted in Probleme, reparatii. Bookmark the permalink.

One Response to Recondiţionarea

  1. Pasagera says:

    Mama ei de Pasageră, ce te pune ea să mergi la piaţă! 😛
    (femeile astea, ce pricep ele dintr-o postare despre recondiţionare…)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *