M-am trezit, mi-am facut o cafea, am savurat-o si voiam sa plec pe undeva, dar nu stiam unde. Am plecat spre Carrefour, sa imi fac cumparaturile; pe urma, m-am intors acasa. M-am gandit sa imi invat scuterul un pic de enduro. M-am echipat si da-i jet. Am trecut pe la Motto sa imi comand placute de frana; actualele s-au tocit si imi zdrangane urat de tot. Mi-am comandat placute si da-i gaz. Am plecat si am trecut prin: Tarlungeni, Budila, Teliu si am ajuns in Bradet. In Bradet am luat-o spre Vama Buzaului. Am iesit si din Vama Buzaului si da-i tot inainte; s-a terminat asfaltul si eu nu m-am oprit :D. Am ajuns la Urlatoare… foarte frumos pe acolo, racoare si singurul zgomot era cel al apei care curgea. Dupa ce am fumat o tigara si am luat o dusca de Cola, am incalecat si am plecat mai departe. Drum accidentat, urcusuri, coborasuri, noroi. Nu ii prea place la scuter asa ceva dar no… la un moment dat vad in drum trei caini. No damn, sa vezi show acum. Opresc si ma dau jos de pe scuter. Asta e de strada, nu pot sa merg cu 50 pe drumul ala, cainii se indreptau spre mine… mai apar doi. M-am cacao, ca nu erau pechinezi. Ultimii doi au inceput sa ma latre. O, blesteme! Incep sa claxonez, aia nimic… Apare un manager ovin si calmeaza cainii. Oh, da, m-am scos. Il intreb frumos daca musca (dooh), imi raspunde si mai frumos ca ei doar isi fac datoria. Am salutat frumos si am plecat mai departe. A inceput urcusul – greu cu gume de strada pe bolovani. Am ajuns la Pirusca. Racoare si liniste, nu am cuvinte sa descriu starea care m-a cuprins. Era atat de frumos, calm, nu am cuvinte… Am tras cateva poze si am plecat mai departe, urmand drumul spre Pirusca cu apa. La un moment dat, drumul era inundat. Mi-am continuat drumul si era sa ma vars. A inceput un urcus pe urma si am mers cat am putut. Drum accidentat, trebuia sa merg incet si motorului nu ii place la 30 la ora. S-a incalzit si m-am oprit. Acolo m-am lasat pagubas si m-am intors. Maxiscuterul nu e pentru asa ceva. Mi-am promis sa ma intorc pregatit pentru asa ceva.

Din Brasov pana in Bradet sunt 40 de km. Din Bradet pana la Urlatoare sunt vreo 12 km. De la Urlatoare pana unde am fost eu mai sunt doar vreo 12 km. Din pacate, asfaltul se termina inainte sa ajungi la Urlatoare. Din pacate, dar si din fericire. Daca era asfalt pun pariu ca ar fi fost mai populata zona aia si mult mai vizitata de fani de-ai lui Gutza si gasca lui de smecheri, deci zona ar fi fost distrusa. Plina de deseuri.

Nu mai vrem scuter de 500, vrem un naked de 500-600. O sa pun cateva poze. Nu sunt de foarte buna calitate, dar sunt…
“Enduristul” out.

Categories: Plimbari

1 Comment

anothergxg · August 11, 2009 at 9:18 pm

Ceas!
Stii ca scuterul rosu ar fi urcat pana unde se termina padurea, nu doar forestieru’ ๐Ÿ˜›